ÁSZF

Üzemeltető
Tisza Office Kft. 
Székhely: 6753 Szeged, Dráva u. 7.
Adószám: 23038408-2-06
Cégjegyzékszám: Cg. 06-09-016318/16
 
A szerződés tárgya 

A szerződés tárgya a Tisza Office Kft. által üzemeltetett aktivaldmagad-hu.webnode.hu internetes áruházban található valamennyi termék.
A megvásárolni kívánt termék főbb jellemzőit az aktivaldmagad.com internetes oldal tartalmazza. 
A Tisza Office Kft. a megfelelő gondossággal kezeli a honlapon szereplő információkat, azonban azokban változás, elírás mindezek ellenére lehetséges. Az adatbázisban szereplő esetleges hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk. 

Vételár, fizetési feltételek 

A weboldalon található termék mellett feltüntetett ár a termék ajánlati ára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is, nem tartalmazza azonban az esetleges szállítási költséget. Az ajánlati ár az adott pillanatban, illetve akciós termékek esetén a weboldalon meghirdetett ideig érvényes és csak akkor válik véglegessé, ha azt a Tisza Office Kft. a megrendelést követően visszaigazolja. A termék végleges ára az az ár, amely a megrendelés visszaigazolásában megadásra került. 

Futárral történő házhoz szállítása esetében a megrendelt termékek vételárát és az esetleges szállítási költséget a rendelés leadásakor előre kell kifizetni átutalással.
Utaláshoz adatok: 
   számlatulajdonos: Tisza Office Kft.
   számlaszám: 10918001-00000035-69310009 (UniCredit Bank)
   közlemény: ITT a visszaigazoláson szereplő RENDELÉS SZÁMot kell feltüntetni.

Szállítási feltételek, határidők
A Tisza Office Kft. által forgalmazott, raktáron lévő termékek futárral történő házhoz szállítási határideje 3-5 munkanap. 
A kiszállítás előtti napon e-mailben értesítjük vásárlóinkat a csomag feladásáról.
A házhoz szállítást Magyarország területén a GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával biztosítjuk. A szállítási költség a megrendelt termékek súlyától függetlenül, Magyarország egész területén egységesen 990 Ft, 35 000 Ft feletti megrendelés esetén pedig ingyenes.
A GLS munkanapon 8-17 óra között szállítja ki a 
megrendelt termékeket a megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül.

Termékgarancia 
A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Tisza Office Kft. (e-mail: info@tiszaoffice.com). Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: elsősorban kicseréljük. Ha a cserére nincs módunk, úgy a vevő választása szerint árengedményt adunk, vagy a vevő megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. 
A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Tisza Office Kft-t terhelik.

Elállás joga 
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül. Kézhezvételnek  a futártól való átvétel napját időpontját értjük. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül. Elállás esetén a terméket sértetlen – külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban a megrendelő nevének feltüntetésével saját költségén kell visszaküldeni a Tisza Office Kft. 6753 Szeged, Dráva u. 7. szám alatti címére. A kifizetett vételárat az elállást követő harminc napon belül visszatérítjük. Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a megrendelőköteles viselni. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. 

Felelősség kizárása 
A Tisza Office Kft. nem felel a vis major-ból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan az adatok bárki által történő megváltoztatásából, az információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok által okozott, szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő, vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért. 
A Tisza Office Kft. jogosult a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak és alkalmazandók. Árváltozás esetén a változást megelőzően feladott megrendelés esetében a régi – a változást megelőző és a vásárlónak visszaigazolt – ár érvényes és kerül felszámításra.

Adatvédelem 
A Tisza Office Kft. tiszteletben tartja, és biztonsággal őrzi a vásárlók személyes adatait. A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeli – figyelemmel az 1992. évi LXIII. adatvédelemről szóló törvényre –, és csak saját promóciós kampányainak keretében használja fel, harmadik személynek nem adja át. A vásárló az adatkezeléshez történőhozzájárulását bármikor módosíthatja, illetve visszavonhatja, továbbá kérheti személyes adatai helyesbítését, törlését. Az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos további jogait és jogorvoslati lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

Szerződéskötés 
A szerződés a megrendelés véglegesítésével ráutaló magatartás. 
A szerződést bizonylatszámon iktatjuk és tartjuk számon. 
A szerződés nyelve magyar.